من هم دارم مامان میشم

هفته 16

1392/11/12 13:46
نویسنده : مامانی
153 بازدید
اشتراک گذاری

امروز وارد هقته 16 شدیم. تو هم مثل ما خوشحالی پسر طلا؟ از اینکه هر روز یه قدم بیشتر نزدیک میشیم به دیدار مون تو این دنیا؟ :)

خب همونطور که حتما تا حالا فهمیدی ، من از این مامانا نیستم که خیلی احساساتی  باشم. تا وقتی که ندیدمت خیلی نمی تونم قربون صدقه ات برم. اما میدونم وقتی بیای وجود پاکت کلی منو مسحور خودش میکنه و احساساتمو بر می انگیزه... پس تا اون موقع باید صبر کنی که احساسات واقعی منو نسبت به خودت ببینی :)

چند روزیه که یه تکون هایی تو دلم حس میکنم... میدونم که توئی شازده پسر... همون هفته 12 که تو سونوگرافی برای اولین بار دیدیمت کلی شیطون بودی و جست و خیز میکردی... االان که دیگه کلی بزرگتر شدی خوشگل مامان :*

 

برای اسمت هر روز داریم با بابایی صحبت میکنیم. از یه لیست بلند بالا در نهایت دو تا اسم باقی مونده.. گاهی به این اسم صدات می کنیم گاهی هم اون یکی که ببینیم کدومش به دلمون و دل تو بیشتر میشینه. ایشالا بهترین اسم رو برات انتخاب کنیم عزیزم. 

بعد از 4 ماه که هیچ کرم و ماسکی برای صورتم استفاده نکردم ، با کلی تحقیق بالاخره رسیدگی به پوستم رو شروع کردم. بابایی هم یه هفته ای میشه که یه رژیم غذایی عالی رو شروع کرده و میخواد وزنشو از 99 بیاره 85.تا حالا هم 2 کیلو کم کرده و خیلی هم مصممه :)  خب شازده پسر ما یه مامان بابای سالم و سلامت و خوشگل و خوشتیپ میخواد دیگه. ایشالا تو که به دنیا اومدی منم ورزش رو شروع میکنم که هم دوباره مثل قبل لاغر و خوش هیکل شم ، هم سالم و سلامت بمونم واسه تو :)

خلاصه که منتظرتیم جوجو خوشگله ، تو هم حسابی به خودت برس که سالم و تپل مپل و خوشگل موشگل بیای تو این دنیا پیش مامان بابای خوش تیپت :*

بووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان صدیقه
12 بهمن 92 8:10
سلام عزیزم.ویلاگت نی نی ت خوشگله.خوش بحالت جنسیت نی نی رو میدونی .ولی نی نی من خجالت میکشه و تا الان که هفته 24 بارداری هستم جنسیتشو نمیدونم.ایشالا که همه نی نی های سالم به دنیا بیان
مامان راضی
12 بهمن 92 10:33
سلام عزیزمممممممممم انشاله همیشه خوب و سرحال باشی با افتخار لینک شدی خانومیییییییییییییییی
مامی سارا
12 بهمن 92 22:49
سلام عزیزم مرسی که به وبلاگمون سر زدی منم خوشحال میشم دوست خوبی مثل شما داشته باشم که بارداریمون و با هم بگذرونیم لینکت کردم گلم بازم بیا مامانی
نیلوفر جون
12 بهمن 92 23:01
سلام عزیزم انشا.. بقیه این دوران هم به خوبی بگذره
آرزو
13 بهمن 92 0:23
شازده پسرت رو بهت تبریک میگم ادامه بارداریت را به خوبی بگذرونی و نی نی سالم وصالحی به دنیا بیاری. لینکی
نیلوفر
13 بهمن 92 21:15
مبارکت باشه خانومی. انشااله که این راه قشنگ و به سلامتی طی کنی.
مریم
16 بهمن 92 8:42
سلام عزیزم.بهت تبریک میگم .ایشالا با شازده پسرت و همسری ات روزای خوشی رو سپری کنی عزیزم