من هم دارم مامان میشم

هفته 17

1392/11/19 5:39
نویسنده : مامانی
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگلم

دیروز وارد هفته 17 شدیم. همزمان با وارد شدن به این هفته ، کمر درد هم سراغ من اومده. وقتی میخوابم یا میشینم بعدش که میخوام بلند شم لگنم بدجور تیر میکشه و درد میگیره. حالا شب ها که میخوابم متکا میذارم بین پام و دیروز هم رفتیم ایکیا یه کوسن گرفتم برای پشتم وقت یکه میشینم. احساس میکنم این کارها تاثیر داشته و کمرم بهتره. 

روزهای خیلی خوبی داریم عزیزم و ایشالا که روزهای خییلی خخییلی بهتری هم در راهند... اسمت تقریبا قطعی شده. من و بابایی دیگه به این اسم صدات میزنیم . فقط هم خاله میدونه که اسمت چیه. اما بهتره تا وقتی که به دنیا نیومدی به هیچکس اسمت رو نگیم حتی اینجا هم نمی نویسم. دلم میخواد اسم قشنگت سورپرایز باشه واسه همه. 

دیروز هم رفتیم برات یه سری وسائل دیدیم. عزیزم از اونجایی که ما بعد از اینکه تو به دنیا بیای معلوم نیست چقدر دیگه توی این کشور بمونیم ، تو فعلا نمی تونی برای خودت اتاق داشته باشی. وسائل زیادی هم نمی تونیم برات بخریم چون بعدا برای جا به جایی خیلی کارمون سخت میشه. فقط چیزهای واجب مثل گهواره و یه سری لباس و وسائل خورده ریز که برای نی نی ها لازمه. اما اگه ایشالا همینجا موندنی شدیم ، بعدش برات یه اتاق خیییییلی خوشگل درست میکنیم. بهت قول میدم. کلی هم ایده داریم برای اتاقت. 

پسر طلای ما ، توی این چند ماه باقیمونده حسابی به خودت برس حسابی بخور تا تپل و خوشگل شی بعدش زودی بیا پیش ما که خییلی خیلی منتظرتیم و دوستت داریم. 

خدایا نگهدار گل زیبای  باش... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

نیلوفر
19 بهمن 92 12:50
هفته هفدهم مبارک مامان خانومییییییییییی
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
آرزو
19 بهمن 92 19:59
منم لگن درد دارم البته الن که هفته23 هستم خیلی بهتر شدم تو یه ماه گذشته شدید درد میکرد و این طبیعیه میدونی که. راستی گل پسرت مبارک
مامی سارا
20 بهمن 92 23:06
عزیزم نی نی پسمله مبارک باشه ایشالا سالم و سلامت دنیا بیاد گلم غصه نخور منم کمر درد و لگن درد زیاد داشتم الان خیلی بهترم البته الان تو هفته 23 ام شما هم خوب میشی نگران نباش به پسمله خوب برس
مامان صدیقه
23 بهمن 92 7:52
سلام عزیزم هفته هفدهمت مبارک باشه.این دردا طبیعیه.منم دارم.من پادرد عجیبی دارم.
مامی سارا
1 اسفند 92 11:01
عزیزم با کمر دردت چطوری بهتر شدی؟کیسه اب گرم موثر استفاده کن
مامانی
پاسخ
آره سارا جان با متکای بارداری و کوسن که موقع نشستن میذارم پشتم کاملا رفع شد. ممنونم