من هم دارم مامان میشم

دریافت

1392/11/12 13:47
نویسنده : مامانی
277 بازدید
اشتراک گذاری

من و نی نی ناز همچنان در هفته ششم هستیم و یواش یواش داره احساسات و دریافت های من به عنوان یک مادر که خداوند نور خلقتش رو در ش تابیده شروع میشه... به طرز عجیبی حس میکنم که فرزند ما یک پسر هست.. یک پسری که قراره یک فیلسوف و نظریه پرداز بشه ! نمی دونم این حس ها از کجا میاد شاید چون قبل از بارداری و تا همین حالا مشغول خواندن فلسفه هستم این حس رو در من قوی تر کرده... اما هر چیزی که هست یک حس قویه.. پسری که قراره بیاد و به سهم خودش دنیا رو تغییر مثبت بده.... یک پسر سالم و قوی و فوق العاده باهوش و همه چیز تمام. 

چند روز پیش که از یک سری قضایا به شدت ناراحت بودم ، پای کامپیوتر نشسته بودم و داشتم یک موزیک لایت گوش میکردم... ناگهان از بالای مونیتور انگار یک پنجره باز شد و خدای کت و شلواری و خوش تیپ من ، لبخند زنان دستانش رو بازکرد و به من گفت از چی نگرانی ؟ همه چیز درست میشه، خیالت راحت..... از اون روز آرامشی وصف ناشدنی تمام وجودم رو گرفته و به طرز باورنکردنی اون چیزهایی که نگرانش بودم داره درست میشه.... خدای مهربون و ناز من ،  من و خانواده ام رو  همیشه در پناه لبخند و محبت خودت نگه دار... خدای عزیزم فرزندم رو در پناه مهربونی خودت حفظش کن... سلامتی همسرم و فرزندم و خواهرجونم تنها ارزوی منه.... خدای اسمون آبی و ابرهای سفید ، خانواده ام رو به چتر حمایت و مهر تو میسپارم و میدونم که تو بهترین پناهگاهی :)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)