من هم دارم مامان میشم

اغاز هفته ششم

1392/11/12 13:47
نویسنده : مامانی
273 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برای اولین بار دکتر رفتیم ، دکتر گفت برای هفته 8 باید برای آزمایش خون بریم. خدا رو شکر حالم خیلی خوبه و هیج مشکلی ندارم. میدونم با کمک خدا تا آخرش به همین خوبی پیش میرم و یه بارداری و زایمان خوب و راحت خواهم داشت. 

توصیه های دکتر این بود که ، پنیر باز نخورم اما پنیرهای بسته بندی مشکلی نداره. سالادی که بیرون از یخچال بمونه به خاطر جذب باکتری نباید بخورم. کلا غذاها بعد از خوردن باید سریع بره داخل یخچال. حتی قهوه هم گفت یک فنجان در روز مشکلی نداره اما من رعایت میکنم و همونم نمی خورم، چایی رو که گفت اصلا مشکلی نداره. غذاهای پروسس شده مثل سوسیس کالباس و همچنین غذاهای بیرون اصلا نباید خورده بشه. 

نمی خوام خیلی وسواسی باشم ، میخوام یه بارداری ای سالم داشته باشم در نهایت اعتدال. 

چیزهایی که توصیه شده در طول روز یه خانم باردار بخوره ، به نظرم خیلی زیاده ! من اصلا میلم نمیکشه این همه چیز بخورم ! اما تمام تلاشمو میکنم چیزهایی که میخورم کاملا مقوی و مغذی باشه ، هم برای خودم ، هم برای فرشته کوچولو :)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)