من هم دارم مامان میشم

هفته بیستم

1392/12/9 16:21
نویسنده : مامانی
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی جون

هر چند که گفتن این کلمه ( مامان ) خییییلی برام غریب و سخته ، اما دیگه باید یواش یواش عادت کنم بهش :)

شازده پسر نازنازی ، امروز به سلامتی با هم دیگه وارد هفته بیستم شدیم.. میدونی یعنی چی ؟ یعنی به همین اندازه که الان گذشته ، بگذره تو میای پیش ما :) پیش من و بابایی جون که عاشقتیم و بیصبرانه منتظر دیدن روی ماهت. 

بابایی مهربون که حسابی داره منو تقویت میکنه و تا میتونه میگو و ماهی و چیزای خوب برام درست میکنه که تو ِئه قند عسل حسابی سالم و قوی و باهوش و خوشگل بشی :) تو هم تا میتونی چیزایی که من میخورم رو سریع از مامانی بقاپ بخور که زود زود زود بزرگ شی و زودتر این بیست هفته هم بگذره و بیایم پیش هم عزیز دلم :*

 

خدای مهربون ، سلامتی خانواده ی کوجکم رو به تو میسپارم... نگاه بانمان باش. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نیلوفر
10 اسفند 92 15:42
مبارکه خانوم خانوما. الان دیگه باید ضربه های فسقلی رو محکم تر حس کنی. آره؟ خدا برات حفظش کنه
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم آره چند روزیه که ضربه هاش محکمتر شده. اما هنوز هم خیلی واضح نیست.
آرزو
10 اسفند 92 23:57
ماهی چه همه فایده داره هم خوشکل میکنه هم قوی هم سالم و هم باهوش
نیلوفر جون
13 اسفند 92 0:09