من هم دارم مامان میشم

هفته نهم

1392/11/12 13:47
نویسنده : مامانی
347 بازدید
اشتراک گذاری

این جمعه که گذشت وارد هفته نهم شدیم. خیلی دلم میخواد توی هر هفته از خودم عکس بگیرم اما حالم این روزها اصلا مساعد نیست و اصلا حوصله ام نمیگیره. برای همین گذاشتم ماهی یک بار. حالا همونش هم خدا کنه همت کنم. 

از هفته هفتم که در پست قبل گفتم ، تهوعم شروع شده و هر روز داره بیشتر میشه. چند روز پیش همسر جان یه حلیم عالی درست کرد. روز اول خوردم و خیلی هم کیف کردم. اما فردا صبحش اومدم گرم کنم بخورم از بوی گوشتش کلی حالم بد شد. بیشتر میلم به چیزهای خنک میره. مثل سالاد ماکارانی و الویه و ابدوغ خیار و چیزهای خنک. 

این روزها فقط قرص elevit و ویتامین دی میخورم. کپسول ماهی هم دکتر بهم گفت چون از ماهی های ارزون درست میشه توصیه نمی کنم. میگه باید خود ماهی رو بخوری. 

امروز اولین آزمایش خون رو دادم ، و چون ناشتا بودم بعدش توی ماشین حالم به هم خورد. بعد اومدیم خونه و همسر صبحونه درست کرد و خوردم بهتر شدم. بعد رفتیم مرکز خرید ، کلی خرید کردیم واسه یخچال. 

خونه که اومدیم یکی از دوستان یه آش رشته آورد خوردیم که اونم حسابی چسبید. 

بعد همسر جان یه سالاد ماکارانی اساسی درست کرد  ، یه پاتیل شد ، خیلی خوشمزه بود ، حالا تا چند روز داریمش. 

سه هفته دیگه باید یه آزمایش خون دیگه بدم.

هفته بعدش هم یعنی 7 ژانویه اولین Aultra sound  یا همون سونوگرافی. 

خدای مهربونم ، سلامتی همسر مهربونم ، خودم و نی نی کوچولوی ناز و گوگولی مگولیمون رو به خودت میسپارم . خودت نگهدارمون باش. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)